Sisältö
Mitä jatkuva parantaminen aidosti edellyttää organisaatiolta. Työkalut parantamisen tueksi. Laatupoikkeamien käsittely ja oppiminen. Pienet parannukset arjessa ja isommat kehityshankkeet. Kuinka varmistua siitä, että organisaatio noudattaa jatkuvan parantamisen menettelyitä ISO 9001 standardin mukaisesti.
Tavoitteet
Saada selkeä ymmärrys jatkuvan parantamisen vaatimuksista. Oppia tekemään parantamisesta osa jokapäiväistä työtä. Hyödyntää poikkeamia, palautteita ja havaintoja oppimisen välineenä
Kohderyhmä
Kaikki sote-organisaation työntekijät, johto ja tukipalvelut
Koulutus
Jatkuva parantaminen – käytännöstä käytäntöön
Ulla-Mari Aakula ja Merja Himanto
280 + alv 25,5%
12.5.2026
12:00-16:00