Sisältö

Mitä jatkuva parantaminen aidosti edellyttää organisaatiolta. Työkalut parantamisen tueksi. Laatupoikkeamien käsittely ja oppiminen. Pienet parannukset arjessa ja isommat kehityshankkeet. Kuinka varmistua siitä, että organisaatio noudattaa jatkuvan parantamisen menettelyitä ISO 9001 standardin mukaisesti.

Tavoitteet

Saada selkeä ymmärrys jatkuvan parantamisen vaatimuksista. Oppia tekemään parantamisesta osa jokapäiväistä työtä. Hyödyntää poikkeamia, palautteita ja havaintoja oppimisen välineenä

Kohderyhmä

Kaikki sote-organisaation työntekijät, johto ja tukipalvelut

Koulutus

Jatkuva parantaminen – käytännöstä käytäntöön

Kouluttajat:

Ulla-Mari Aakula ja Merja Himanto

Hinta:

280 + alv 25,5%

Päivämäärä:

12.5.2026

Kellonaika:

12:00-16:00